Our customers say
Excellent
4.3 out of 5
Pristatymas į Lietuva
Pristatymas į:

Pristatymas

Sąrašas šalių, į kurias šiuo metu siunčiame:

Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Suomija, Švedija, Vokietija, Čekija, Austrija, Belgija, Danija, Kroatija, Liuksemburgas, Olandija, Slovakija, Slovėnija, Vengrija, Italija, Prancūzija, Airija, Ispanija, Portugalija, Bulgarija, Graikija, Rumunija

Nerandate savo pasirinktos šalies sąraše? Apgailestaujame, tačiau tai reiškia, kad šiuo metu pristatymas į Jūsų šalį yra negalimas.
Informuojame, kad siunčiame tik į žemyninę Europos dalį.

Kokie galimi pristatymo būdai?

  • Pristatymas į namus per pasirinktą kurjerių tarnybą
  • Pristatymas į paštomatus arba atsiėmimo taškus *
  • Atsiėmimas vietoje **

* Paštomatuose siuntos saugomos 5 kalendorines dienas. Neatsiėmus siuntos, ji bus grąžinta pardavėjui.
** Atkreipkite dėmesį, kuriame mieste yra įsikūręs pardavėjo sandėlis. Atsiėmimas vietoje galimas tik šalies viduje. Atsiimti prekę galite tik gavę patvirtinimą, kad Jūsų siunta yra paruošta atsiėmimui.

Kurjeris gali paprašyti padėti iškrauti sunkesnes nei 31,5 kg siuntas.

Kada gausiu savo siuntą?

Apmokėjus pirkinių krepšelį, mūsų pardavėjai skubės pakuoti Jūsų prekes. Pardavėjui supakavus ir perdavus siuntą Jūsų pasirinktai kurjerių tarnybai, užsakyme nurodytu elektroniniu paštu gausite laišką su siuntos sekimo nuoroda. Paspaudę ant nuorodos galėsite stebėti savo siuntos kelionę. Užsisakę kelias prekes iš skirtingų pardavėjų, jas gausite atskiromis siuntomis, skirtingu metu. Siuntai pasiekus Jūsų pasirinktą paštomatą ar atsiėmimo tašką, būsite informuoti SMS žinute.

Pristatymo kaina ir laikas

Pristatymo kaina ir laikas priklauso nuo:

  • Pristatymo šalies
  • Prekės svorio bei išmatavimų
  • Pardavėjo šalies

Užsisakius kelias prekes iš skirtingų pardavėjų, galėsite pasirinkti skirtingus pristatymo būdus ir matysite galutinę pristatymo kainą.

Gavau sugadintą siuntą, kaip turėčiau elgtis?

Priimdami siuntą apžiūrėkite siuntos pakavimą. Jeigu pastebėjote, kad siunta pažeista:

  • Rekomenduojame siuntos atsisakyti.
  • Apie tai praneškite siuntą pristačiusiam kurjeriui arba atsiėmimo punkto darbuotojui, kad užpildytų pakuotės pažeidimo aktą.
  • Jeigu priimsite pažeistą siuntą - būtinai nufotografuokite siuntos apgadinimus.

Priėmus pažeistą siuntą ir nepažymėjus pastabų siuntos priėmimo dokumente, bus laikoma, kad siunta buvo pristatyta neapgadinta. Jeigu išpakavę siuntą pastebėjote, kad prekė pažeista, nufotografuokite ją ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi - [email protected]