Our customers say
Excellent
4.3 out of 5
Pristatymas į Lietuva
Pristatymas į:

Grąžinimas

Tikimės, jog džiaugiatės savo pirkiniu iš RRR.LT platformos. Jeigu dėl bet kokių priežasčių nesate 100% patenkinti savo pirkiniu, mes pasiruošę suteikti visą įmanomą pagalbą tam, kad jūsų problema būtų išspręsta. Mūsų komanda pasiruošusi padėti telefonu +370 673 34 330 bei el.paštu [email protected].

Jeigu dėl tam tikrų priežasčių nesate patenkinti savo pirkiniu:

  • NEMOKAMAS GRĄŽINIMAS. Pirkinį galite grąžinti per 14 dienų nuo jo pristatymo datos. Norėdami atlikti NEMOKAMĄ GRĄŽINIMĄ, prašome užpildyti žemiau pateiktą prekių grąžinimo formą. Atvykęs logistinis partneris pasiims siuntą bei nemokamai pristatys ją pardavėjui.
  • 100% APMOKĖTOS SUMOS GRĄŽINIMAS. Siuntai sėkmingai pasiekus pardavėją, mes atliksime pilną pinigų grąžinimą už jūsų užsakymą į kurį įeina ir siuntimo išlaidos. Pinigų grąžinimas įprastai trunka 1-2 darbo dienas. Internetinio mokėjimo banko kortele atveju grąžinimas trunka 5-10 darbo dienų.

Mes pasiliekame teisę neatlikti pinigų grąžinimo, jeigu pirkėjo veiksmų pasekoje grąžinto pirkinio būklė pakito (pvz.: prekė pažeista, buvo ardyta, grąžinta nepilnos komplektacijos arba grąžinta detalė skiriasi nuo įsigytos prekės).

Sąlygos, kurių turite laikytis grąžindami:

1. prekė turi būti tvarkingoje pakuotėje, kad transportavimo metu nebūtų pažeista.
2. prekė turi būti tokios pat komplektacijos ir būklės (nepažeista ir neardyta), kokia buvo gauta.
3. pinigų grąžinimo garantijos pradžia – prekės gavimo data. Pinigai grąžinami 1-2 d.d. nuo prekės gavimo (SVARBU: apmokėjimą atlikus kredito kortele, grąžinami pinigai gavėją pasieks per 5-10 d.)
4. grąžinama prekė turi būti pristatyta tiesiogiai į pardavėjo sandėlį - tai galite padaryti patys arba per kurjerį.
5. grąžinamos dalys kurjeriui turi būti perduotos per 5 dienas nuo grąžinimo formos (esančios žemiau) pateikimo. Vėluojant perduoti prekes - garantija nebetaikoma.
6. RRR.LT grąžinimo garantija nedengia išlaidų, kurios viršija užsakymo ir pristatymo sumą.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. +370 526 26 751, faks. +370 527 91 466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/

Norėdami pasinaudoti NEMOKAMU GRĄŽINIMU, prašome užpildykite žemiau pateiktą formą: